loading...
دانلود آهنگ جدید | متن آهنگ | عکس | Armin 2afm |
Mehdi بازدید : 94 دوشنبه 25 آبان 1394 نظرات (2)


دانلود آهنگ و موزیک ویدیو جدید و فوق العاده زیبای آروم یواش



برای مشاهده تکست و دانلود به ادامه مطلب بروید



ترانه و شعر آهنگ آروم یواش آرمین 2afm

چرا چشات خیسه عشقم چرا گریه کردی

چقدر عوض شدی تو نامرد انقده با من سردی

تویی که با خنده هات عاشقم کردی دیگه نمیخندی

چرا وقتی پیشمی چشماتو رو بقیه نمیبندی


داره میاد صدامون هردوتامون دربو داغون

صدای دعواهامون من واسه تو مردم تو برا اون

گفتم دوباره رابطه رو باهم میسازیم

اون میگفت نه نمیدونستم وقتی میخواست بره باید چی میگفتم


تکراری شدم براش واسم خیالی نیس

اگه دوسم نداشت واسم خیالی نیس

ناشکری نمیکنم بودن ا منو تو داغونتراش

هر جا میری برو ولی بی معرفت آروم یواش


آروم یواش به احترام اون روزایی که خوابیدم داغون شباش

شاید اصلا راست میگفتی این دوستی از اولشم قانون نداش

هی میکردی بلند صداتو بی تو ی روانی خلم نگاه کن

نگو شما که عصبانی میشم منو به اسم کوچیک خودم صدا کن

گفتی یکنواخته حوصلت سر رفته باید از هم دور باشیم چند هفته

اما حالا چند ماهه پیشم نیستی امار روزاشم از دستم در رفته

شاید تو میخواستی که تنبیه شم ببین چقد بلند شده ته ریشم

خدا میدونه که چقدر دوریت سخته_و تا خود صب گریه کردم من دیشب


آروم یواش با اونی باش که با اومدنش واسم ی شب آروم نزاشت

رفتی ولی اینو بدون هیچی سرتر از منو اون یارو نداشت

چه پر انرژیه چه خوبه حالش 

شنیدم سر میزارین دوتایی رو ی بالش

ی روز میاد که دیگه اون ولت کرده

اون موقس که دلم نسبت بهت سرده


این همه وقت گذاشتم که آخرشم مچتو تو خیابون بگیرم آخر شب

با کسی که ما نشنیدیم اسمشم ولی مرموز بود اون تماسای نصف شب

مرموز بودن تمام اون استرسات یهو بالا رفتن تعداد اس ام اسات

این همونیه که دلو زدی صابون براش 

چته هول کردی عزیزم آروم یواش



دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی

دانلود موزیک ویدیو با کیفیت متوسط

دانلود موزیک ویدیو با کیفیت پایین


دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ با کیفیت 128

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نرگس020 در تاریخ 1394/09/02 و 23:45 دقیقه ارسال شده است

عالی بود میسی

این نظر توسط SWAT در تاریخ 1394/08/27 و 21:03 دقیقه ارسال شده است

عاقا عالی بود دمت گرم شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 40
  • بازدید کلی : 11,748